Miran Hladnik
Elektro Gorenjska prijavil inšpekciji
Verjamem, da so v Službi za marketing Elektra Gorenjske, od koder prihaja ugovor proti prijavi podjetja tržni inšpekciji, natančno preštudirali zakonodajo, da bi lahko nanjo naslonili svoj novi "poslovni model", kakor modro pravijo svoji strategiji za molžo naročnikov. Zdrava potrošnikova pamet v njihovi ideji "izstavljanja računa za izstavljanje računa" vidi lahko samo kramarski pohlep. S prozornim izgovorom, da gre za "transparentnost stroškov", stranko nateguje približno tako, kot se spomnimo iz dobrih starih časov: en kolek tu, pa še ena pristojbinica tam, pa davek na oboje, pa še prispevek za to in ono ... Ravno nasprotno od spretnih trgovcev, ki te za kupljeni artikel nagradijo še s kopico priboljškov zastonj. Celo ekonomskim analfabetom je jasno, katera od obeh strategij lahko računa na večjo priljubljenost in večji uspeh. Najmanj, kar se da reči o "poslovnem modelu" Elektra Gorenjske, je, da je neskončno daleč od sodobnih načinov trženja! Ni čudno, da mu stranke uhajamo drugam. Kamor koli, samo da nas ne bodo imeli še naprej za norca.
Odziv na pojasnilo Renate Križnar, vodje Službe za marketing Elektro Gorenjska v Glasu oktobra 2008 ob prijavi podjeta, ki jo je inšpekciji podal Matjaž Peskar. Poslano na Gorenjski Glas.
To delo je licencirano s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 2.5 Slovenija licenco